familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Inskolning

Kategori:

Imorgon är dagen D här, inskolningsdags och dom sista dagarna har vi varit hemma och lekt, åkt pulka och gunga lite eftersom vi varit lite sjuka men nu mår vi bra förutom att astman krånglar lite men det går ju över.
Har packat allting inför imorgon och märkt det sista och dubbelkollat allt, känner jag mig själv kommer jag dubbelkolla imorgon bitti med 😉 
Idag åkte vi en sväng på birsta för att hitta ett par bättre handskar och vinterskor då dom hon haft inte håller värmen tycker jag så fyndade lite, trots att det är dyrt med riktiga skor/handskar men då är det ju saker som håller. Idag har mini inte sovit mer än 10 minuter i bilen eftersom vi storhandlade också men humöret ikväll var ändå förvånansvärt bra, men blir ju lite frustrerad över att hon inte vill sova men kanske hon känner på sig att jag är lite nervös och lite stressad inför inskolningen men imorgon följer pappan med så det kommer nog gå bra men man vet ju aldrig... 💜
Så får ge en uppdatering imorgon om hur första dagen gått! 👪

Kort sen första besöket 😍

Kommentera inlägget här: