familjedin.blogg.se

Hej! HĂ€r an ni lĂ€sa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man ocksĂ„. Jobbar till vardags (mer Ă€n vardag) som mĂ„lare i byggbranschen dĂ„ sĂ„klart. Kommer skriva om vĂ„r vardag, men Ă€ven skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy đŸ˜đŸ„°

💕

Kategori:

I fredags hade vi en otroligt trevlig brudkvĂ€ll! 
Sedan resten av helgen gjorde vi inte sĂ„ mycket. Den hĂ€r veckan har varit lite stökig dĂ„ mini vĂ€ntar en tand, sĂ„ mĂ„ndagen blev det ingen tupplur mer Ă€n 20 minuter pĂ„ hela dagen sĂ„ jag fick nĂ„gra utskĂ€llningar av lilla fröken och nĂ„gra utbrott av henne, men nĂ€r pappan kom hem dĂ„ blev vi pĂ„ bĂ€sta humöret och somnade som en stock vid 19.30 😃 
IgÄr kom farmor/svÀrmor och hÀlsade pÄ sÄ jag passade pÄ att Äka pÄ gymmet.
Idag har vi varit och storhandlat och lekt i massor och Ă€r sĂ„ otroligt glad över att ha denna underbara unge och glad fram för allt! Dessa spontana asgarv frĂ„n henne och hennes charmande leenden kommer jag sakna ihjĂ€l mig efter nĂ€r vi kommer börja jobba och gĂ„ pĂ„ dagis! 😍
Om exakt en vecka börjar inskolningen, men det kommer gĂ„ jĂ€ttebra! 💜
Hon som oftast kunnat sova till 07.30-08.00 har börjat göra morgon strax efter 06.00 vilket egentligen Ă€r bra eftersom vi kommer snart mĂ„sta kliva upp dĂ„! 



Kommentera inlÀgget hÀr: