familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

uppe före tuppen!

Kategori: Allmänt

På vardagarna när T vaknar kring 4-5 och vill ha mat kliver K upp med henne så jag kan få sova tills det är dags att skjutsa han på jobbet, vilket gör väldigt mycket för mig eftersom på natten annars när hon tappat rutten och dylikt så tar jag hand om det. Men igår så tyckte jag verkligen han förtjänade sovmorgon idag så fröken gjorde morgon klockan 4 och vilat korta stunder bara men så hon har skrattat så det gjorde mig inte så mycket men det blir nog tidig kväll :-P
Igår grejade vi uppe, golvet ligger på plats och sockel sitter där så idag blir det lite målning:-) och tapetsering för min del, ska bli så skönt när det blir klart! Och mini hon sov som en stock igår medans vi greja, en jordbävning skulle inte kunnat väckt henne.
Idag måste vi fota och skicka efter inbjudingskorten så vi kan skicka ut dom till veckan är ju bara 2 månader kvar nu, men vill ha ett enkelt bröllop vi hade ju tänkt göra det borgligt men slog ihop det med Tindras dop och gruvar mig lite inför att stå där fram och ha alla blickar på mig men det ska nog gå bra. Måste börja kolla ut viljen typ av klänning jag vill ha och köpa tyg så ska min mamma hjälpa mig att sy en och även Ts dopklänning, ser fram emot det och betyder så mycket att få en helt egengjorda klänningar! Nä skratta med prinssesan tills pappan vaknar :-) <3
Kommentera inlägget här: