familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Onsdag

Kategori: Allmänt

Har varit och kollat lite tyger. Men är så svårt när jag har en bild i huvudet hur jag vill ha och är värdelös på att rita så ska jag möta upp mamma idag på stan så ska vi kolla och jag ska försöka förklara, wish me luck ;)
Sen har vi promenat massor i vårvädret som var förra veckan, tränat lite på gymmet.
I helgen så bestämde vi oss för att ta vår första festkväll sen Tindra föddes, farmor, faster och marre kom hit för att spendera natten och vi fick hämtning av Linda för att åka in till Tomi där vi satt ett tag tills jag och K gick ut en sväng på E-street vi hade verkligen jätteroligt och trodde väl att jag skulle ge upp jätte tidigt eller att jag skulle dricka på tok för mycket och hamna i någon buske men det gick bra, klart lite sliten var vi när vi kom hem mitt i natten och dagen efter då kom allt som ett brev på posten så Ks mamma tog med sig lillhjärtat på vårmässan :)
 
Vilket väder vi fick i början på veckan, så trist men idag är det ju sol så då blir det promenad!
Sydde även Tindras gardiner idag, bättre sent än aldrig haha! :D
 
Ne lite ledsen tjej som vägrar sova, kan ju missa något. Klä på henne och sen ut :) <3
Kommentera inlägget här: