familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Glad påsk!

Kategori: Allmänt

 
I fredags var vi och hälsade på syster/moster och kusinerna, hemmagjord semla i solen och lite lek i lekparken, sen fick Tindra sitt första påskägg en liten klänning och ett pannband så fint! :) Vi firade även ett år i huset i fredags med lite mat och varsin folköl! ;) Sen i helgen har vi fortsatt lite i hallen, gått lite promenad i vårsolen, haft Tindras gudföräldrar Owe och Emelie på 3 rätters söndagsmiddag så perfekt avslut på helgen. Beställde klänningen i fredags som jag får av min mamma,längtar så tills den kommer!! <3 Hittills den här veckan har vi för ovanlighetens skull varit mycket hemma och nu har det börjat kommit mer till verklighet för mig att jag börjar jobba nästa måndag med blandade känslor... Igår var vi på bvc och träffade jämngamla bäbisar och Tindra var mycket fascinerad av dom andra och prata som bara den lilla solstrålen ;) Innan vi åkte hem tog vi en promenad, hem, hämta K efter jobbet sen mötte jag upp Marielle för att träna på gymmet inne på stan och till min lycka fanns det bastu så kommer unna mig det imorgon tror jag träning och bastu, sen åkte vi för att handla lite och blev en liten sväng på birsta för att utöka minis garderob och inköp av baddräkt eftersom vi ska premiär bada under påsk! :) Sen ska vi åka till syster och barnen imorgon för att lämna påskägg och umgås lite och fredag ska vi på påskmiddag hos Kristoffers mormor och den sidan av familjen, så kommer nog bli en jätte härlig påsk med pappan som är långledig <3
Kommentera inlägget här: